Poboljšajte svoju dijetu uz pomoć 7 namirnica koje su bogate proteinom

Masti koje se talože u Vašem organizmu nisu samo nedostatak vežbanja i kretanja, već često i problem nepravilne ishrane tokom Vašeg života. Kako danas živimo ubrzanim tempom života i ne možemo stalno da pazimo šta jedemo , ništa drugo nam ne preostaje nego jedna stvar koju možemo uraditi: a to je da našu dijetu popravimo. Kako je to moguće?

Tako što ćemo da izbacimo iz dijete namirnice koje imaju velik nivo masti a nizak nivo proteina, jer je upravo ta nepotrebna mast uzrok naših masnih naslaga. Za ovu priliku, spremili smo listu od nekoliko namirnica koje morate da uvrstite u svoju ishranu kako biste smanjili masne naslage, koje se teško skidaju upornim vežbanjem. Najveći problem je štovećina ljudi nije ni svesna tih namirnica, i upravo zato želimo da ljudima objasnimo šta treba uvrstiti u redovnu ishranu.

Losos

Iako nije toliko zastupljen na našem podneblju, losos je odličan izvor proteina, zdravih masti, joda ali i drugih nutrijenata. Pored svega toga, losos ima i zavidne količine omega-tri kiselina, koje upravo tope te masne naslage o kojima pričamo. Te kiseline su važan dio metaboličkog procesa, i ukoliko ih nema dovoljno, organizam može da pati od raznih bolesti, uključujući i gojaznost.

peceni-losos-sa-tabuli-salatom-i-mlecnim-sosom-7069

Kuvani krompir

Kuvani krompir sadrži mnogo kalijuma koji je presudan za kontrolu krvnog pritiska. Takođe se ne preporučuje jedenje kuvanog krompira dok se ne ohladi, jer ohlađen kuvani krompira formira u svojoj strukturi skrob koji je odličan za mršavljenje ali i druge metabolističke procese.

Tuna

Tuna je od davnina poznata kao odličan izvor omega-3 kiselina ali i niskog nivoa masti. Treba napomenuti da tunu u ulju treba izbegavati zbog određene količine žive koja se nalazi u konzervama, tako da se preporučuje sirova tuna, odnosno neprerađena. Ukoliko tražite morsko jelo koje ima visok nivo proteina a nizak nivo masti, tuna je pravi izbor za Vas!

Domaće supe

Takozvane domaće supe (najčešće pileća supa) su odlični izvori proteina ali i drugih nutrijenata poput kalcijuma i kalijuma, zbog kostiju koje se kuvaju. Uz to, povrće koje ide u supu se obradi „na prirodan način“ te kao takvo predstavlja (ponekad) i bolji izbor nego sirovo povrće.

Međutim, sirovo povrće izbegavaju ljudi koji imaju probavne probleme, koji nastaju usled unošenja sirovog povrća.Upravo iz tog razloga, supe su odlične jer ne sadrže masti.

Avokado

Avokado je prepun zdravih masti i kiselina koje su nalik onim iz maslinovog ulja. Sadrže mnogo vlakana i vode, što ih čini nisko kaloričnim a opet veoma hranljivim. Takođe sadrži velike količine kalijuma.

8858-avokado

Lešnici

Iako imaju visok nivo masti, te masti su zdrave i potrebne organizmu. Redovna upotreba lešnika, dokazano, poboljšava metabolizam i topi nepotrebne masti u Vašem organizmu. Ipak, obzirom da su visokokalorični, ne treba preterivati sa lešnikom.

Čili paprike

Iako je prva asocijacija ljutina, čili papričice nude mnogo više od toga. Dokazano umanjuju apetit i pojačano sagorevaju masne naslage. Treba imati na umu da tolerancija na ljutinu raste, što znači da će Vam za suzbijanje apetita trebati dve umesto jedne paprike, nakon određenog vremena.